galet irriterad nu alltså!

Godmorgon!

Vaknade nyss, håller på att ringa jessica men hon svarar ju inte som vanligt -.- Såg nyss en kommentar i våran blogg där en tjej hade kommenterat att en "brud har jessicas tatuering i sin blogg" självklart gick jag in för att kolla. Hon bruden hade lagt upp en bild på jessica ( fast suddat ut hennes ansikte ) och visat hennes tatuering, sedan så letade jag upp en bild på brudens tatuering, dom är inte ens LIKA -.- palla göra värsta inlägget för någon har en liknande tatuering. Har en sak att säga till dig " tro inte att du är ensam om att ha sån tatuering, det finns många flera än jessica som har en sån " så du kan ju lika gärna passa på att göra flera inlägg om alla! Gaah hatar sånt här, sen sitter folk och kommenterar att hon har copycat, men sötnos jessicas e mycket snyggare än din, din går helt fucked up -.- anyway nu har jag fått ut mig allt!


hennes e 100 ggr snyggare än dig, so fuck off!

nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag iväg mot stan, möta älsklingen en snabbis och sedan så ska jag iväg och jobba!

EMELIE NOOR HOSNY



Kommentarer
johannahtuolja

SVAR: åh tack! :)



skulle du kunna hjälpa mig med en jätte enkel grej? klicka in här http://johannahtuolja.blogg.se/2011/july/behover-eran-hjalp.html#comment så står det! tack på förhand, ha en bra dag :)

2011-07-05 @ 13:55:41
URL: http://johannahtuolja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0