folk tror dom är något för dom har ett "kändt" efternamn, in my ass!

Varför kommenterar ni inte era pundhuven?!? HAHAH gud vad taskig! Nej men ni besöker men kommenterar inte, why?! Anyway nu har jag gjort kladdkaka till min älskling, ska hoppa in i duschen nu, so im fit fo fight när min pojkvän kommer hem!

Sökte lite på en arabisk hemsida, om efternamn osv! Läste på en gammal kompis blogg för ett tag sedan då hon hade skrivit såhär: Vi är dom enda i Sverige, Egypten och världen över som heter " El Gahly ", ser ni någon som heter så eller tror sig heta det, så är det en wannabe El Gahly-family-member. Så jag ville kolla upp det för jag har för mig att El Gahly efternamnet är ursprunligen ifrån Libanon! Så jag sökte och sökte, tillslut hittade jag en arabisk sida där det stod såhär: Efternamnet El Gahly även släkt med Gahly och Helmy ursprunligen ifrån Libanon, men finns även många släkten i Egypten, Qatar och även Syrien.

Japp, så är det minsann.. man tror att man är ensam över ett efternman, men nopps! Plus att jag känner massor med folk ifrån Qatr som heter Gahly endast och det är släktnamn till El Gahly! FUNNY.

Nej, men nu skall jag hoppa in i duschen, vi får höras senare eller vad tycker ni?!



Kommentarer
Anonym

knäckt tjej!

2011-07-21 @ 17:54:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0