fixfix mig nu sedan work work

ShoSho

Har nyss tvättat håret, det var så himla äckligt så jag gjorde det lite snabbt, nu sitter jag med handduk över huvudet och lyssnar på Gyptian - Hold You medans mitt hår droppar i min nacke, bajs! Ska fixa mig snart och sedan bege mig mot tunnelbanan och sedan åka och jobba som sagt, ingen ork men vad ska man göra, måste man så måste man. Det blir ju pengar i slutändan liksom! Nopps men nu ska jag blocka upp lite här i lägenheten och sedan på med smink & kläder! Vi får höras senare antar jag!


en bild på mig och jessica, den tiden vi hängde i södertälje



Kommentarer
hanna ♥

tack så mycket :)

2011-07-06 @ 14:17:17
URL: http://heaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0