en sak som jag har märkt är...

Att en viss person som jag typ hate leker skit märkvärdig! Lyssna bara på detta, hon har skrivit värsta texten i sin blogg "om någon baxar saker ifrån min sida kommer jag anmäla den personen" yani hit och dit! Ät mitt bajs gumman, det är inte ens du som skrivit dom texterna, det är ifrån låtar och andra personer! I will give u an example,

Feb3adak bat3ab bel donia, wala bafra7 yom.
Feg7iabak ba7seb bisania, terga3ly byom

detta är en text som hon hade lagt upp, vilket är en vers ur nancy ajrams låt - safir HAHA! KILLE ME!

Därför säger jag alltid, jag baxar alltid allt som jag ser att dom inte skrivit, om jag tycker det är bra så why not det är ändå inte dom som skrivit det helt enklelt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0