diss till er som använder nattstad som blogg!

Har funderat på en sak, har varit inne på ett antal bloggar på sidan nattstad. Och alla som har bloggar där klagar på att det är importer som skriver äckliga saker, att det finns tjejer som viker ut sig bla bla, men herregud ingen har tvingat er att vara medlem på den fucking sidan helt seriöst! Jag hade också blogg där, men inga bilder osv. Så det blir tråkigt, därför bestämde jag mig för att gå över till blogg.se, mycket bättre! Så till er alla som klagar på nattstad.se vad fan gör ni medlem där om ni inte ens gillar stället?! -.-



Förstår mig inte riktigt på er om jag ska vara helt ärlig, nattstad är en importsida med kåta människor som sitter och letar efter tjejer, det är så det är bara!
Emelie Noor Hosny



Kommentarer
carolina

sv; ja det klart

2011-07-06 @ 13:55:40
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0