blir bara äcklad, thats all!

Godmorgon!

Har sovit som en prinsessa, i promise you! Jag vaknade runt kvart över 11 och gick upp för att ta en cigg, men hamnade framför datorn! Igår hade jag och min pojkvän mysigt igen, vi gick till OK och köpte glass ( ben&jerrys) och sedan så satt vi oss ute och åt den & fick även en jätte stor ros av min älskling, skall visa er senare! Idagdrar jag till kista med min älskling ska till optikern, men innan dess så ska jag städa!!

" märker bara mera och mera vilka av mina vänner som är falska eller inte, och vet ni vad?! Dom jag verkligen INTE trodde skulle svika, svek! Fett äckligt med sånna människor runtomkring sig! Får rysningar av sånt jack skit "



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0