dagens diss

Jag ska dissa nu faktiskt, jag vill dissa kaxiga snorungar som leker att dom är något som dom aldrig kommer att bli. Dom tror alltså att dom är skit gryma och att dom har hur mogna som helst, men igentligen så tar dom verkligen åt sig av allt man säger. Enligt mig så är det verkligen underhållande att bråka med folk som tror att dom är något, för man vinner dom i allt man säger. Dom är verkligen helt omöjliga, att man ens kan bråka med någon som är så mycket äldre än sig själva, ha respekt istället! Och dagens ungdomar som säger att dom är oskulder och så oskyldiga, jag säger bara HAHA! Livet har redan knullat er alla, ni leker med elden. Så dagens diss är till alla snorungar som tror att dom är balla för dom har attityd.


Kommentarer
Nour

Haha neej, men serien är turkisk fast den är dubbad till arabiska :D

2011-12-04 @ 20:13:33
URL: http://nouralseesi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0