100 sanningar om mig

1. Har du körkort? Nej, det kommer väl någon gång -.-
2. Hur många uppkörningar gjorde du? inga ännu
3. Drömmer du? Ja det gör jag väl..
4. Om ja; minns du dina drömmar? Ibland gör jag det. 
5. Tror du på nåt övernaturligt? Det beror på.. 
6. Om ja; vad: -
7. Röker du? Japp 
8. Spara eller slösa? Helst spara, men jag suger på det. 
9. Har du investerat pengar? Nej, vad e de? 
10. Spelar du sällskapspel? Haha, inte varje dag men ibland.  
11. Favorispelet? I dont know?!
12. Favoritsemesterställe: Egypten ♥ & Turkiet som jag åker till den 29 augusti.  
13. Drömresan skulle vara: Till Turkiet, men även skulle dö för att åka till mitt älskade Egypten 
14. Länder jag har varit till: Egypten, Tyskland, Finland, Italien hmm.. det e nog allt.  
15. Semestertips? Hmm, Egypten garanterat.  
16. Semestermardröm? Att bli sjuk och ha feber i ett varmt land.
 17. Vad skulle du INTE göra på din semester? Ligga inne
18. Vem diskar hemma hos er? JAG haha
19. Storhandlar du? Ja, både jag och älsklingen gör det. Oftast tillsammans.  
20. Är det något du är bra på? Ja, fast jag köper oftast onödiga saker haha 
21. Är du praktisk? Ja, det kan man väl säga
22. Är du teknisk? Aboslut
23. Har du besökt nåt nöjesfält? Liseberg & Gröna lund 
24. Gillar du det? Jarå 
25. Favoritkarusellen? I dont know, gillar inte karuseller så mycket.  
26. Dusch eller badkar: Dusch
27. Färg på ditt duschdraperi? Blått, med min hårfärg på.. så det e rättare sagt blått med bruna fläckar 
28. Syr du dina gardiner själv? HAHA aa du vet, nej de e klart 
29. Musikfavoriter / favoritartist: Tamer Hosny  
30. Tittar på TV: Aaa, när jag har lust
31. Hur mycket tittar du på TV? Oj, helt ärligt typ max 2 gånger i månaden. 
32. Äger du nån leksak? Aaa, något gossedjur som jag fick när ja föddes av Baba.   
33. Varför har du sparat dem? Ett minne ifrån min familj och så.
34. Lekte du med Barbies som liten? Ja självklart, tror jag eller jo det gjorde jag.  
35. Äger du en kamera? Hmm.. nej? -.- räknas mobilen? 
36. Vilken sort? Min mobil 
37. Fotografera du mycket? Neeee, gudars skymning haha 
38. Högtid du gillar? Eid, ramadan & typ julen haha 
39. Har du prestationsångest? Njaa, ibland så kanske.  
40. Har du drömt sanndrömmar nångång? Ja
41. Har du en brevvän? Nej
42. Dricker du mjölk? Ja ibland.
43. Varför då? Nyttigt och innehller mycket bra saker.
44. Vad anser du om kungahuset? Eeeh, kungen likom?  
45. Läser du skvallertidningar? Ja
46. Tror du på allt det står i dem? Nej, dte gör jag absolut ikke. 
47. Lyssnar du på folks skvaller om andra?
 Njaa, det beror på.  
48. Skvallrar du ibland? Alltid, det e så man tar sig igenom vardagen liksom 
49. Hur kör du bil? BÄÄST 
50. Har du ett motto du lever efter? Ja, jag har ganska många men ett är väl " how people treat you is their karma, how you react is yours "
51. Öppna en bok du har i närheten, slå upp sidan tolv och citera den fjärde meningen: HAHAH, chilla me livet har nyss vaknat vadå öppna en bok? 
52. Favoritfika på café? Alllllt 
53. Ljud du hör just nu: Barn som är ute på gården o leker 
54. Vad finns på väggarna i rummet du sitter i? Tapeter?
55. Har du en bra relation till dina föräldrar? Ja, har fått en bättre sen jag flyttade hemifrån.
56. Gillar du att betala räkningar? Nej, vem gör det liksom? 
57. Har du koll på din ekonomi? Nej, haha 
58. Har du vunnit pengar nångång? Aaa typ 50 kr -.- 
59. Spelar / tippar du på nåt? Nej
60. David Bowie eller Beatles? Ingen av dom, vilka e de? 
61. Favoritämnet i skolan? När jag gick i skolan så var Svenska A + B mina favorit ämnen
62. Världens fulaste ord? Haha, munk haha
63. När du svär; vilket ord använder du då? Hmm, typ fan, fuck, helvete, khara och så haha 
64. Världens vackraste ord? Jag älskar dig
65. När rengjorde du din ugn senast? Åh, sluta påminna mig :/
66. Berätta om det värsta du varit med om: Privatliv.
67. Är du social? Aaaaaa 
68. Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag?
 Nej 
69. Vad är det mest romantiska du vet? När man får en ros, jag älskar det!
70. Barnprogram du avskyr sen du var liten: Gud, vet ej.
71. Samlar du på nåt? Nej..
72. Din värsta ovana: Röka?
73. Din bästa ovana: Jag älskar att äta skräpmat mums..
74. Kändis du skulle vilja vara: ¨Nancy Ajram eller Sherine  
75. Kändis du skulle vilja vara med: TAMERHOSNY!!!!!  
76. Du ångrar att du inte: VA? 
77. Du blir glad av: Mycket, min familj, vänner & Yasar ♥ 
78. Du blir förbannad av: Krig & bullshit
79. Drömjobb: Flygvärdinna
80. Om du fick 10 miljoner: Bli jätteglad såklart
81. Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: CRY ME A RIVER OOHH
82. Nära-döden-upplevelse? har inte haft någon ouuft elhamdulliah.  
83. Ditt livs bästa ögonblick: Oj, när ja åker till egypten
84. Bästa tekniska uppfinningen: DATAN
85. Du kommer till himlen / helvetet: himlen såklart.
86. Har du någon bästis? Nja, bästis och bästis men har väl nära vänner  
87. Beskriv dig själv med tre ord: Bäst, perfekt & UNDERBAR ahha 
88. Vad får dig alltid att skratta? Jag är lättroad tro mig 
89. Har du bra självförtroende? Sisådär
90. Älskar du livet? Ja det gör jag 
91. Vad önskar du? Att alla får sin vilja i genom i livet mohha
92. Vad tycker du är gott? mycket 
93. Vad har du för humor?
Det vill ni inte veta.........
94. Har du varit fruktansvärt kär någon gång? Ja 
95. Vad ska du göra idag? Jobba & sen sova
96. Vad läser du varje dag? olika bloggar.
97. Vad dricker du varje dag? Vatten & cola
98. Senast köpta skiva: ooh vet ej
99. Senast film på bio: Julias ögon
100. Skriver du dagbok? Nej, bara bloggen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0