svar på kommentar!

Hej Emelie.
Har sett dig och din pojkvän i stan flera gånger, ni har varit och handlat tror jag. Men har aldrig vågat komma fram. Ni är väldigt söta.. hur länge har ni varit tillsammans och vilket land kommer han ifrån och om man får fråga, hur träffades ni?

svar; Hej, gud vad gullig du är. Du behöver inte skämas, varken jag eller min pojkvän bits haha! Tack så mycket, det värmer verkligen. Jag och Liam som min pojkvän då heter har varit tillsammans i 1 år i oktober. Han kommer ifrån Turkiet, dit vi även åker för att hälsa på hans släktingar o så om 2 veckor, who ska bli så fun! Vi träffades faktiskt genom internet, vilken sida behöver du väl inte veta? Men han skrev till mig, sedan så började vi träffas och de bara klickade. NU bor vi tillsamman o så. Tack för du frågade Shami tror jag du hette.
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0