svar på kommentar!

Sho bloggen!

Varit på jobbet nu i några timmar, skönt att få komma ut lite! Har igentligen inte så mycket att tillägga! Ska svara på en kommentar!

"Kära lilla gumman/gubben ifrån Norsborg. Jag har absolut inte sagt att man inte får konvertera till islam MEN man bör inte göra det om man int kan leva upp till kraven som en muslim har.. Du missförstod mig nog lite där sötnos! Och vad vet du att jag inte kan arabiska, *host* när d inte känner mig ens.. funny?! -.- Aaa, det är sant gud talar alla språk och jag är inte dum, jag vet att koran finns i andra språk men det jag ville säga med texten var att om man ska konvertera till islam så ska man veta vad man ger sig in på. För det är fel att smutskasta en sån fin religion. TACK O HEJ LEVERPASTEJ PÅ DIG! "



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0