stor städning på g nu

Sho bröder!

Har fan städat hela lägenheten nu, duktig flicka! Har bara disken kvar och lite kläder på sängen som ska packas ner i resväskan sedan är everything ready! Rökte nyss klart min cigg medans jag väntar på att golvet torkar. Fyfan vad skönt det är med städat hus kan jag säga till er alla! Ikväll blir det bara en lungn kväll med älsklingen hemma, ska färga håret, raka benen osv. Vad ska ni göra denna lördag då?

Pumpar Tamer Hosny nu i högtalarna och ska diska nu och fixa det sista innan älsklingen kommer hem, vi hööörs!


älskling, becca & jag på nivå för någon helg sedan, bild brist.. men tror inte denna är upplagd ännu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0