provucera is the shit

HeyHey!

Vet ni vad jag älskar?! Jag älskar att provicera folk som tar åt sig som råttor! Såfort jag skriver något till någon så hamnar det på en blogg eller i någons öra så dom snackar om det. Men det är så skönt att driva med folk bara för att dom ska ha något att prata om. Det finns två tjejer som toppar listorna, jag säger något till ena tjejen och den andra får reda på det på 1 sekund.. den andra tjejen får reda på det & lägger upp det i sin blogg. Det hela är som e cirkel. Men men, älskar verkligen att ni ger mig uppmärksamhet! Thanks girls.


Anyways idag kör jag på oplattat hår & en zebrig tröja typ som jag köpte igår, mashallah!




Nej, men nu ska jag, älsklngen coh hans kusin iväg och köpa massor med märkeskläder till turkiet, man måste resa i klass right?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0