Funderar på en fjärde tatuering!

Tjaaa, ska gå till sängen nu ska upp vid 6 inte så kul men men ny arbetsvecka bara se fram etmot löningen på Fredag haha! Sitter och funderar på min 4de tatuering nu, tror det lutar åt att skriva in min text på ryggen faktist om jag inte kommer på någon bild jag vill ha lr så. Har kontaktat några tatuerare och ser ifall jag får det för något bra pris då tror jag att jag gör det, samt att jag ska fylla i mina stjärnor också. Men nu ska jag gå emot sängen kollar på "What happen in vegas" fudera på tatuering och sova så småningom :) GODNATT!
Precis efter jag hade gjort den
Precis efter jag hade gjort stjärnorna, ÄLSKAR DOM!


Kommentarer
Ina

Jag vill också. Men dom säger att det inte är någon bra ide... Dumma va??:)

2011-08-24 @ 18:30:28
URL: http://inay.blogg.se/
Ina

Vi får tattoo ihop i november. Hahaha ;)

2011-08-24 @ 21:16:02
URL: http://inay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0