ensam hemma

HejsanHoppsan!

Kom typ nyss hemifrån jobbet, idag var det segt plus att Pooya döda mig, fett dum!!! Iallafall nu sitter jag ensam hemma och har tråkigt, åt nyss en macka och nu dricker jag cola och röker. Funderar på om min pojkväns kusin kommer hem idag eller om han typ är borta idag igen. Folk bara försvinner härifrån, gud! Min pojkvän jobbar iallafall natt i 2 veckor nu fram tills vi åker till turkiet. Hmm.. finns det ens så mycket mera att skriva?!

Jo en sak vill jag ta upp, folk är bara för roliga, det finns en tjej som jag känner/kände, hon är halv arab och hon kan inte ens arabiska men ändå så säger hon att hon älskar arabiska program och så.. vad är det för mening med att kolla på arabiska program om man inte kan språket. Jo, det är bara för hon e så kåt på sin andra halva som arab och så stolt, typ som jag.. jag kan arabiska och jag är mera svensk än henne, jag dööör varje gång jag läser hennes blogg, alltså tycker synd om henne på riktigt.

Anyway ska nog in i duschen nu, ska iväg efter jobbet imorgon med tjejerna ifrån jobbet och käka middag för det är sista dagen för en tjej som är på mitt projekt imorgon, ska bli najs! Blir nog som de ser ut nu, vapiano. Men vi hörs senare eller imorgon då?!


träffadde även min älskade kusin idag på tunnelbanan av en ren slump, sjukt exakt när jag tänkte på henne så såg jag henne.. Men men.. bara för jag älskar henne..



Kommentarer
Shami

Hej Emelie.

Har sett dig och din pojkvän i stan flera gånger, ni har varit och handlat tror jag. Men har aldrig vågat komma fram. Ni är väldigt söta.. hur länge har ni varit tillsammans och vilket land kommer han ifrån och om man får fråga, hur träffades ni?

2011-08-10 @ 23:00:04
URL: http://haringenblogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0