Bloggens första hiss & diss


+ Äkta vänner / Äkta vänner är något som jag vill hissa, dom få äkta vänner man har ska man ta vara på tycker jag! Inte för att jag har så himla många äkta vänner så tar jag vara på dom jag har iallafall!

+ Skit snack / Tänkte också hissa skitsnack, jag tycker bara det är så roligt när folk snackar skit höger och vänster. Men det som är så roligt är dom som snackar skit om mig. Dom är oftast bara svartsjuka och ger mig mera självförtroende. Thanks!

+ Arabisk musik / Åh älskar arabisk musik. Finns absolut inget bättre! Kan relatera mig till så många av låtarna som är på arabiska. Om ni vill lyssna så finns det massor med arabisk musik på youtube med engelsk subtitles. Enjoy!



- Ciggaretter / Jag vet att jag röker själv, men nu på senaste tiden så märker man hur dåligt man mår av att röka. Fundera på att sluta röka?! Hmm japps!

- Avundsjuka tjejer / Det finns så många tjejer som är så grovt svartsjuka och avundsjuka. Alltså jag vet att ni vill vara som oss, men ni kommer aldrig upp till våran nivå!

- Amiofsweden / HAHHAHAHA, det är min kommentar! Nej, men tjejen skämmer verkligen ut sig själv, kolla bara på hennes blogg så kommer ni förstå! Gör videos när hon suger av någon jävla trä grej med en kondom på. Man bara OKEJ?! normalt...

Emelie Noor Abbas Fargahly Hosny



Kommentarer
julia

bra hissar å dissar!;)



svar: tack så himla mycket!:) ja de är faktiskt bra!:)

2011-08-17 @ 01:15:19
URL: http://jjuliamartinsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0