bilder på världens sötaste jasmin

Gomdorgon!

Har nyss fixat mig så nu är jag färsh haha! Ska dra till jobbet om ca 10 minuter, eller börja röra mig då. Är fortfarande tröttt! Igår var jag på the voice med trevligt folk, träffade även massor med gamla vänner som jag saknat ihjäl mig efter typ som Rana, Jaquie & Maitham och många flera. Det var sköna artister och så. Gick hem tidigt, men känner verkligen att the voice är en fjortis grej, det var folk som inte ens var 13 år som drack o rökte. Men som sagt, roligt att se dom stå och shaka ass med en 30 årig import ifrån irak haha! Nu rökte jag nyss klart ska slänga på mig lite puder och tagga till tunnelbanan.

Kommer ni ihåg att min pojkvän fick en systerdotter?! Vill ni se bilder på super söta jasim?


Alltså jag dör, hon är verkligen söt!

Nej, men nu ska jag dra och jobba.. vi hörs och ses när ja kommer hem
KRAM



Kommentarer
Isabelle

Dagens blogg vinnare är uppe!

Checka in om det blev du!:)

2011-08-21 @ 11:42:52
URL: http://isabellealberti.blogg.se/
D

omg söööööööööötnos

2011-08-21 @ 13:58:36
URL: http://deisi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0