act housewife

Godmorgon! Har nyss varit nere i tvättstugan och slängt in massor massor massor med tvätt, fyllde 3 hela maskiner och det finns mera kan ni tänka er hur mycket kläder vi använder haha! Nej men nästa maskin som skall in är kuddar och täcken osv. Iallafall dom kläderna skall vara inne tills klockan 11:00 så jag hinner blogga lite om hur min dag ser ut osv. Idag när jag e klart med tvätten blir det att städa lite, eller ska försöka göra det iemllan tvättarna också men men. Sedan blir det fix fix och sedan dra och jobba, me like. Om jag ska vara ärlig så diggar jag min arbetsplats jävligt mycket. Det finns så himla mycket trevliga folk osv. Men men, idag känner jag på mi att det kommer gå prima på jobbet.


gammal bild på mig, omg vad kort hår jag hade på den bilden, knasigt!

Vad ska ni våra kära läsare göra idag då?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0