11:40

Godmorgon mina bönor!

vaknade för ett tag sedan, har skit ont i magen vet inte hur mycket ja orkar länge. Alltså min mage dödar mig verkligen! Förlåt för keff updatering för min del, ska bli bättre promise! Juste nu sitter jag inne på facebook och prtatar med min pojkväns baba i chatten, ytterst trevligt och sedan ska jag sätta igång och städa upp lite i köket och rummet och så. Men funderar på att lägga mig i sängen och kolla på ett avsnitt av ADAM en serie som går nu under ramadan med Tamer Hosny, skit bra! Nej men nu ska jag väl rycka tag i livet tänkte jag säga, men ska lägga mig i sängen en stund tills min magont går över, fyfan!



Igår var jag för övrigt i skärholmen med kusinen och kollade i affärer. Jag fick med mig två ljushållare ifrån indiska, två par solglasögo ifrån new yorker och ett par skit snygga örhängen ifrån cubus och i stan hittade jag två sjalar som min älskade mamma ska få, skit fina! Efter det åkte jag och jobba som sagt, det gick hyffsat. Anyway nu ska jag dra som sagt, gör mera update senare helt eneklt.

Bousa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0